جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر کاشان و روستای مشکان است.


فوتبال باشگاهی

او فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان سایپا شروع کرد و توانست به تیم بزرگسالان این تیم راه یابد. با بازی های خوبی که به نمایش گذاشت و مربی وقت میراسلاو بلازویچ جواد کاظمیان را برای تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد. سپس او در سال ۱۳۸۱ (۲۰۰۲) به الاهلی امارات پیوست اما او بعد از چند ماه به ایران و تیم سایپا بازگشت و بعد از آن سه فصل برای باشگاه پرسپولیس بازی کرد.
بعد ازجام جهانی ۲۰۰۶ آلمان او قراردادی قرضی با باشگاه اماراتی الشباب بست و بعد از یک سال قراردادی دائمی را امضا کرد. سپس او یک فصل کامل با باشگاه الشباب تا پایان لیگ در فصل ۲۰۰۷ -۲۰۰۸ قرارداد بست.
در سال 2008 به طور قرضی به تیم عجمان پیوست . در 17 بازی فقط 6 گل زده داشت و نمایش ضعیف و اختلاف با سرمربی و نیمکت نشینی باعث شد که در سال 2010 از تیم عجمان جدا شود.
پس از جدایی از عجمان، با پشنهاداتی از ایران مواجه بود و در نهایت با تیم الامارات قرارداد امضا کرد،بعد از آن به سپاهان پیوست و با این تیم قهرمان لیگ شد و با جدا شدن از این تیم به تیم محبوبش پرسپولیس بازگشت.

فوتبال ملی

جواد در اولین بازی ملی خو در برابر تیم ملی فوتبال چین در دی ماه سال ۱۳۸۰ برای تیم بزرگسالان ایران درخشید و همچنین جواد کاظمیان در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در جام جهانی جوانان ۲۰۰۱ در آرژانتین حضور داشت .
گل او در مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۰۲ در بوسان کره جنوبی به عنوان برترین گل شناخته شد. و او مدال طلای مسابقات به همراه تیم زیر 23 سال را به دست آورد. جواد به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۰۶ به آلمان سفر کردولی شانسی برای بازی بدست نیاورد . او در سال ۲۰۰۷ دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و توانست در مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ گل به ثمر برساند. او همچنین برای رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب شد ولی نتواست به فهرست ۱۱ نفره تیم راه پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 8 / 9 / 1391برچسب:جواد, کاظمیان ,

] [ ] [ Iman ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه